Сенім телефоны
8 771 532 8223
email: e-mail: sosh34@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қ., Лермонтов к,, 93/1
телефон: 62-10-07 факс: 8(7182) 62-10-52
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Т.А. Мигунова - сенбі с 9:00 до 11:00
Твое настроение после посещения школной столовой?
Голосовать
Очень плохое - 11
Очень хорошее - 10
Хорошее - 5
Плохое - 5
Всего проголосовало: 31
Смотреть результат
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Агрессиялық қалыпты жою ұсынысы.

 

Агрессиялық қалыпты жою ұсынысы.Агрессивті баламен  көтеріңкі дауыспен сөйлесуге болмайды. Себебі оның агрессиялық импульсна қозғағыштық етесіз.Баяу бір ғалыпты дауыспен айтсаңыз, бала өзі сізді тыңдай бастайды. Ең керектісі осы кезде баланың қапалануына әсерін тигізу, сонда бойындағы энергиясы әртүрлі себептермен шығады.Осыдан кейін бала сізді тыңдап, ал сіз оның агрессивті импульсн шығу жолын табасыз.

Агрессиялық көрсеткіштерді әртүрлі жаттығулар арқылы шығаруға болады. Мысалы:импуль кезінде естің шоғырлануын өз қолындағы жұмырдықты қатты қысу арқылы, гиперқысылым буынның релаксациясына айналады. Егер де агрессия мүлдем кетпесе,онда оны бақылауға алуға болады.

 Бірақ ең керектісі- баланың өмір сүріп отырған ортасындағы адамдардың қатынастары мейрімді болу керек.

 Агрессиялық балаларды оқытудың бір түрі – ашуланы, ыза болу.

Ашулану дегенімііз не? Бұл сезім, өзін-өзі бақылаялмай қалу. «Ашу» термині  XI ғасырда «ірің» сөзінен шыққан.Ауру адамдағы іріңдетіп тұрған ісікті айтадыы.

Вирджинни Н. Квинн(2000) жалпы  ашудың төрт түрі бар:

1 Өзінің  сезімін  жағымсыз эмоция арқылы шығару.

2 Ашуын өтірік ретінде шығару.

3 Ашуын ішіне сақтау.

4 Жағымсыз эмоцияны керек кезінде ғана шығару.

   Ашудың позитивтік әрекеттеріне;

1 Ашуды дұрыс қоллдану.

2 Қарым-қатынастағы сыйластық.

3 Дұрыс шешім қабылдау.

 В.Квинн-өз сезімін қауіпсіз объектілер арқылы жеткізу.Бұндай жұмысқа кішкентай балалардың ойыншықтары жарайды. Себебі өзінің ашушаң сезімін  балалар солай жеткізеді.

    Өз-өзін, яғни сезімін дұрыс реттеу үшін балалларды оқыту.

Агрессиядағы балаларға бұлшық еттерінің қозғалуы. Яғни кішкентай балаларға релаксациялық жаттығулар қажетті деп ойлаймын.Релаксациялық жұмыстар арқылы баламен ашудың не екенін,

 Коррекциялық жұмыстар арқылы баламен ашудың не екенін,ашулы болған кісі қандай болады екенін түсіндіру болады. Сондықтан да адам өз сезімін дұрыс бақылап отыруы керек.

  М Мак-Кей, А. Роджер және Ю.Мак-Кей  өзін-өзі бақылаудың бірнеше себебтерін көрсетті соның бірі ; қалтаға СТОП деген жол белгісін салып қоюға болады. Агрессиядағы баланың ойына бір жағымсыз ой келсе сонда әлгі қағазды ала қояды.

 

 

   Қызықты да керекті жаттығулар К.Фоппеля кітабында алуға болады.Мысалы: «Күннің көзідей жылы,желдей жеңіл»  ойынында. Балалар көзін жабады, жылы күнді елестетеді. Аспанда сұр бұлт  бар,оған олар өз қиыншылықтарын артып қойяды. Ашық аспан,самал жел,күннің көзінің шуағы түгелдей бұлшық еттерін елжіретеді.

                                           Ата-аналарға ақпарат.

 1 Ертең сіздің балаңыз таңертең ерте тұрса, «Қайырлы таң» деп айтуды тоспаңыз. Күнді мәз-мәйрам мінезімен бастаңыз.

2 Балаға ұрссаңыз,  «бұл сен ғанасың», «жалпы сенсің» деп ұрсуға болмайды.

3 Баланы ұрыс кезінде қалтырмаңыз,  татуласып барып  

4 Бала мектептен келгенде одан  «қандай баға алдың?», «сені мұғалім сұрады ма?» деп сұрамаңыз . Одан да  «бүгін не қызық болды?» деп сұраңыз.

5 Бала  өз үйім деп ұмтылу керек.    

 6 Балаға «өтірік айтпа» деп айтуға болмайды. «Олай айтуға болмайды « деу керек.

7 Баланы тазалыққа үйрету.

8 «Сен жақсысын, бірақ сен бәрінен артық емессің» деп балаға айтып түсіндіру керек.

9 Біз үлкендер түнде дем аламыз,ал балалар жұмыс істеу керек. Ол үшін мектеп алдында баланы жақсылап тамақтандыру керек.

10 Үйден шығар кезде «Абайлап жүр» деп қайталап айтып отыру керек.

11 Егер қызыңыз немесе ұлыңыз мектептен келе жатса, есіктен қарсы алу керек.

12 Балаңыздың сөмкесіне үңіліп қарай бермеңіз. Сіз бәрін ол туралы білу керек.

13 Аяушылық сезімін балаңызда арттыру керек.

14 Өз баламен сөз таласқанда жеңіліңіз.