№
|
Негізгі бағыттар
|
Жоспарды орындау
|
||
Негізгі іс-шараралар
|
мерзімі
|
жауаптылар
|
||
1
|
Білім берудің мемлекеттік стандарттарын орындау
|
1.Күнтізбелік-тақырыптық жоспар.
2. Бақылау, зертханалық, тәжірибешілік жұмыстар нормасы.
3. Бағдарламалық материалдың өткізілуін тексеру.
4 Әкімшілік бақылау үзіктер
|
Қыркүйек
қыркүйек
тоқсанына 1 рет
|
ӘБ жетекшісі,
Үйлестіретін оқу ісінің меңгерушісі
|
2
|
Мектеп құжаттамасымен жұмыс
|
1. Қойылған бағалардың әділдігін тексеру
2. Журнал тексерілуін тексеру.
|
Тоқсанына 1 рет
Айына бір рет
|
Үйлестіретін оқу ісінің меңгерушісі
|
3
|
Мектептің әдістемелік жұмысы
|
Педкеңес тақырыптары:
1 .Бастапқы: «Мектеп «Қазақстан 2050» стратегиясының бағытымен».
2.Оқу-тәрбие үдерісі жүйесіндегі құзыреттілікке бағытталған тапсырмалардан функционалдық сауаттылыққа жету(1 тоқсан қорытындысы бойынша)
3. Мектептегі «онлайн білім беру» жүйесі
4. Жоғары сапалық көрсеткішке жету жолы ретіндегі оқыту мен тәрбиелеу бірлігі.
Семинарлар тақырыптары:
1. Баланың өмірге бейімделуі ретіндегі функционалдық сауаттылық.
2.Жаһандық педагогика идеяларын айқындайтын «Онлайн білім берудің» 10 дефинициясы (бағыттары)
3. Экологиялық мәдениет мектебінде білім беру субъектілерінің үлгілері
Ғылыми-тәжірибешілік конференция тақырыбы:
«ҚР аумағы мен білім беру саласындағы экологиялық мәдениет мектебі»
Сайыстар:
1. «Зерделі ұл-қыздар» (құзіреттілікке бағытталған тапсырмаларды шешу)
2. «Өзімді 2050 жылы қалай елестетемін» (шығарма)
3. Ғылым күні«Болашақ бүгіннен басталады»
|
тамыз
қараша
қаңтар
наурыз
қыркүйек
желтоқсан
ақпан
сәуір
қараша, қаңтар, наурыз
қаңтар
ақпан
|
|
4
|
Заседания МО
|
1-отырыс:
1. «Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру»(тәжірибешілік семинар).
2. 2013-2014 оқу жылының жұмыс талдауы
3. Нормативтік құжаттармен жұмыс:стандарттар, бағдарламалар, 2014 ж. Әдістемелік нұсқау хат.
4. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды бекіту.
|
қыркүйек
|
ӘБ жетекшісі
ӘБ жетекшісі
|
2-отырыс:
1. Семинар «Коммуникативтік деңгейдегі құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды жасау»(Tims, Pisa, Pirls)» (өмірлік жағдаятқа бейімдеу)
2. 44 қалалық спартакиадаға дайындық
3. 1-тоқсан қорытындыларын талқылау.
4. Мұз айдыны мен шаңғы жолын әзірлеу.
5. Әр түрлі .
|
қараша
|
ӘБ жетекшісі
ӘБ мүшелері
|
||
3-отырыс:
1. Пән бойынша жұмыс жоспарын қайта қарастыру: мәселелер, жаңалықтар, шешімдер (вариативтік бөлім)
2. 1-жартыжылдық қорытындыларын талқылау.
3. Қысқы спартакиадаға дайындық, оған қатысу.
4.Жеке тақырыптар бойынша баяндамалар.
5. Өзара сабаққа қатысу нәтижелері.
|
қаңтар
|
ӘБ мүшелері
|
||
4-отырыс:
1. Мектеп мақсатын шешу – мектеп түлегігің тұлғасын қалыптастыруға ӘБ және пәндердің қосқан үлесі.
2. Қысқы спартакиада қорытындылары бойынша есеп.
3. 3-тоқсан қорытындылары.
|
наурыз
|
ӘБ жетекшісі
ӘБ мүшелері
|
||
5-отырыс:
1. Дене шынықтыру ӘБ-нің апталығын өткізу.
2. Президент тестерді тапсыруға дайындық.
|
сәуір
|
ӘБ жетекшісі
ӘБ мүшелері
|
||
6-отырыс:
1. Тәжірибе алмасу бойынша дөңгелек үстел:«Дене шынықытыру сабағындағы жаңа технологиялар»
2. Президенттік тестер қорытындыларын талдау.
3. 2014-2015 оқу жылындағы ӘБ жұмысын қорытындылау.
4. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын құру.
|
мамыр
|
ӘБ мүшелері
|
||
5
|
Педагогтардың кәсіби құзыреттілігінарттыру
|
1. Біліктілікті жоғарлату курстары, қалалық семинарлар, мұғалімдердің шығармашылық топтары мен жеке тақырыптары арқылы мұғалімдердің квалификациялық шеберліктерін жоғарлату.
2. Ашық сабақтарды өткізу.
3. Өзара сабақтарға қатысу.
4. Мұғалімдердің семинарларға қатысуы (мектепішілік, қалалық, облыстық).
5. Өз тәжірибесімен алмасу, БАҚ-нда жариялым.
6. Шығармашылық есептер.
|
Жыл бойы
Кесте бойынша
Жоспар бойынша
|
ӘБ мүшелері
|
6
|
Оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жұмыс
|
1.Қызығушылығы жоғары оқушылармен қосымша сабақтар өткізу
2.Дарынды оқушыларды түрлі деңгейдегі сайыстарға дайындау.
3. «Спорт, спорт, спорт»сайысы.
|
үнемі
мамыр
|
ӘБ мүшелері
|
7
|
Кабинеттер базасын жетілдіру жұмысы
|
1. Құжаттаманы рәсімдеу.
2. Дидактикалық материалды жүйелеу және толықтыру.
3. Пән бойынша стендтерді рәсімдеу.
|
Тамыз
Жыл бойы
Қыркүйек
қаңтар
|
ӘБ мүшелері
|
8
|
Пән бойынша сыныптан тыс жұмыс
|
1. Спорт түрлері бойынша секциялық жұмыс.
2. Спорттық-бұқаралық жұмыс жоспарына сәйкес спорт түрлері бойынша мектепішілік жарыстарды өткізу.
|
Жыл бойы
Жоспарға сәйкес
|
ӘБ мұғалімдері
|
Ойынежелденкележатқанадамөмірініңманыздыбөлігіекенісөзсіз. «Балаойынменөседі» - демекші, қимыл-қозғалысойындарыныңбалатәрбиесіндегірөліерекше. Ойынжігерлілікке, шыдамдылыққажәнеұйымшылболуғатәрбиелейді. Қимыл–қозғалысойындары– жасөспірімдердіңсүйіктідепайдалыіс-әрекетініңбіріболыптабылады. Ойын адам ағзасының жұмыс істеу қабілетін арттырады.Түрлі ойындар арқылы дамитын балалар, мектепте игі дәстүрді жалғастырып дене шынықтыру пәніне қатысады. Олардың арасында әсіресе эстафеталық ойындарға деген қызығушылық басым. Эстафета – топтық ойын. Яғни, топ құрамындағы әрбір адам түрлі кезеңдерден өтіп, келесі қатысушының алақанына қолын тигізу арқылы кезегін беріп отырады. Жеңіске мәре сызығын бірінші болып аттаған топ жетеді. Сол себепті 8-ші наурыз халықаралық әйелдер күніне орай бастауыш мектеп оқушылары арасында эстафеталық ойындар өткізу қолға алынды. «Ойнамайтын бала жоқ, ойынға қызықпайтын адам, сауық құрмайтын халық жоқ демекші оқушылар асқан қызығушылықпен эстафетаға бір адамдай қатысты.
Сонымен эстафета ойындарына тоқталып өтсем. Қатысушылар 6-8 ойыншыдан тұратын топқа бөлінеді. Әр топтың капитаны болады. Ал бұл жолы оқушылар
1 - жалаумен жүгіру.
2 - тосқауылмен жүгіру.
3 - нығыздалған доппен жүгіру.
4 - картоп жинау
5 - баскетбол добын бір – біріне беру
6 - капитан жарысы. Допты себетке үш рет лақтыру.
7 – секіретін жіп. әр топтан бір оқушыдан шығып секіру.
8 – арқан тартысы - секілді эстафета түрлеріне қатысты.
Ал мектеп басшылығы оқушылар арасында салауатты өмір
салтын қалыптастыру ісіне немқұрайлы қарамайтындығын тағы бір мәрте дәлелдеді.
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі: Жетписов К.Р