Қазақ тілі және әдебиетінен оқу-тәрбие үрдісінің нәтижелері
Қазақ тілі және әдебиетінен оқу-тәрбие үрдісінің нәтижелері
/2010-2011 оқу жылы/
ҚР «Тілдер туралы» заңның іске асырудағы бір саласы қазақ тілі мен әдебиетін оқыту сапасы. 2010-2011 оқу жылында 4 бастауыш сыныптар, психика дамуы тежелген оқушыларға арналған сынып, 10 сынып орта және жоғары буын сыныптары, оның ішінде бір сынып оның ішінде бір сынып 7 «Б» психика дамуы тежелген оқушыларға арналған сынып.
Бастауыш сыныптарда 3 мұғалім жұмыс істейді: 2 санатты мұғалім Әбетанова Ф.П., 2 мұғалім Қабышева М.И..
1-4 сыныптарда 100 оқушының ішінен «үздік» деген бағаға 15 оқушы, «жақсы» деген бағаға 29оқушы жылды аяқтады. Білім сапасы – 50,5%, үлгерімі – 100%. Бастауыш сыныптар ішінен ең жоғары білім сапасы 1 «А»сыныбы –59,1%, 3 «А» сыныбы - 55%,мұғалімдер Әбетанова Ф.П., Қабышева М.И.
Өткен 2009-2010 оқу жылының нәтижелерімен салыстырғанда 1-4 сыныптар бойынша білім сапасы 11,5 % төмендеген, себебі мұғалімдер ауыстырылды.
Сынып Білім сапасы Үлгерімі
1 «А» 59,1 100
2 «А» 42,3 100
3 «А» 55 100
4 «А» 47,4 100
Барлығы 50,5 100
5-9 сыныптар бойынша 143 оқушының ішінен «үздік» деген бағаға 16 оқушы, «жақсы» деген бағаға 42 оқушы жылды аяқтады. Білім сапасы – 40,6%, үлгерімі-100%. Осы сыныптар ішінен ең жоғары білім сапасы 5 «АБ»сыныбы –52,9%, мұғалімдер Ысқақова Ж.Т. Ең төмен білім сапасы: 8«А» сыныбы-33,3%, мұғалімдер Біләлова Д.Б., Рахимова А.К. Осы сыныптарда білім сапасының төмендігінің себептері:
1. Оқушылардың сабаққа деген дайындығы нашар;
2. Ата-аналардың бақылауы төмен;
3. Сабақтар дәстүрлі түрде өтеді.
Өткен 2009-2010 оқу жылының нәтижелерімен салыстырғанда 5-10 сыныптар бойынша білім сапасы 6 % төмендеген.
Сынып Білім сапасы Үлгерімі
5 «АБ» 52,9 100
6 «А» 36,4 100
7 «АБ» 40,6 100
8 «А» 33,3 100
9 «АБ» 35,5 100
Барлығы: 40,5 100
Жалпы мектеп бойынша білім сапасы 45,8% болып шықты. Өткен 2009-2010 оқу жылының нәтижелерімен салыстырғанда 5-10 сыныптар бойынша білім сапасы 0,2 % төмендеген. Жыл бойы өтілген сабақ сандары:
1 сынып –102 сағат;
2 сынып –102 сағат;
3 сынып -272 сағат;
4 сынып - 136 сағат, барлығы 612 сағат.
Жоспар бойынша 1-4 сыныптарда 612 сағат өту керек, өтілгені 593, өтілмеген сағат саны 19.
5-10 сыныптар бойынша өтілген сағат сандары:
5 сынып – 340 сағат;
6 сынып – 170 сағат;
7 сынып – 306 сағат;
8 сынып – 170 сағат;
9 сынып – 340 сағат,
10 сынып – 136 сағат,
11 сынып – 136 сағат.
барлығы өтілген сағат саны 1632 сағат.
Жоспар бойынша 5-11сыныптарда 1632 сағат өту керек, бірақ өтілгені 1542, өтілмеген сағат саны 90. Сабақтардың өтілмеген себептері: мереке күндеріне келген және сабақ кестесінің ауысуына байланысты және әктіленген күндерге байланысты болмаған. Дегенмен оқу бағдарламасы басқа сабақтар тақырыптарымен қоса өтілді, бақылау жұмыстарының мөлшерлері орындалған.
Ұсыныс: келесі оқу жылында мереке күндеріне келген сабақтарға тоқсанның аяғында қосымша кесте құрып өткізу.
Сыныптан сыныпқа көшу емтихандардың нәтижелері.
Оқу жылының аяғында педкеңестің шешуі бойынша 5 «Б» сыныбында сыныптан сыныпқа көшу емтихандар өтті. Емтиханның нәтижесі:
Сынып Білім сапасы Үлгерімі
5 «Б» 53,8 100
5«Б» сыныбында 17 оқушыдан емтиханға қатысқаны 13, төрт оқушы педкеңестің шешуімен емтиханнан босатылған . Білім сапасы 53,8%. Жылдық нәтижесімен салыстырғанда қорытынды білім сапасы 5% төмен.