2016 жылы 4 қараша күні № 21 ЖОМ-де «Мектептің орта буын жағдайына 5 оқушыларының бейімделуі" педагогикалық отырыс өткізілді. Мектептің 5 сыныбы – балалардың өміріндегі елеулі сыни кезеңдерінің бірі. Балада жаңа қарым-қатынас орта, жаңа міндеттер пайда болады. 5 сыныпқа көшу эмоционалдық - стресстік жағдайдың пайда болуына әкеледі: жаңа мұғалімдер, кабинет жүйесі, сынып жетекшісі. Бейімделу – күрделі және көбінесе ұзақ үрдіс. Бағдарламада белгілі бір әрекеттер жүйесі құрастырылды, олар оқу-тәрбие процессінің қолайлы жағдайға бағытталған. Бағдарламаны іске асыруда бесінші сынып мұғалімдері, 5 сыныптарда жұмыс істейтін пән мұғалімдері, психолог, ата-аналар, әкімшілік қатысты.
Педагогикалық отырысын өткізу мақсаты: бейімделудің жеке қасиеттері мен ерекшеліктерін есепке алу. Міндеттер:
- Тұтастай алғанда әрбір оқушының және сыныптың өзекті мәселелерін анықтау. 2. Жинақталған проблемаларды шешуде нақты қадамды жүзеге асыруда және іздеуде пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің әрекеттерін келісу.
Педагокилақ отырысының қорытындылары бойынша пән мұғалімдеріне мынадай ұсынымдар жасалды:
- оқушыға дайын ақпараттың көлемін азайту;
- оқушылардың өзіндік жұмыстарының көлемін қайта қарау, 5 сынып оқушысына күрделі емес практикалық міндеттерді шешу қабілетін мүмкіндік таныту;
- оқу мәтінінің талдауы бойынша жалпы оқу қабілетін қалыптастыру жұмысын күшейту;
- сабақтың аяқталуын жоспарлау:
- кез-келген қызмет талдау және іс жүзінде өзін-өзі бақылау дағдысын өзін-өзі бағалауын қалыптастыру.