Бүгінгі педагогикалық кеңестің тақырыбы – «Заманауи білім беру ұйымы оқушылардың шығармашылық және ғылыми қабілеттерін дамытудың ресурсы ретінде». Мақсаты: оқушы тұлғасының шығармашылық қабілеттерін дамытудың принциптерін қарау. Педагогикалық кеңесті мектеп директоры Рахымгожина Н.Ш. ашты, ол білім адамның интеллектісі мен оның шығармашылық ғылыми-техникалық әлеуетін дамытудың бірден-бір жолы деп саналатынын баса айтты. Қазіргі өмір білім берудің алдына жаңа міндет қойды. Қазіргі кезде мектеп заманауи әлемде өмір сүруге қабілетті және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, бастамашыл, белсенді, мобильді адамды тәрбиелеуі керек.
Педагогикалық кеңестің баяндамашылары: «Заманауи білім беру ұйымы оқушылардың шығармашылық және ғылыми әлеуетін іске асырудың ресурсы ретінде» ДОТЖО - Журсунова А.Т. «Оқушылардың шығармашылық әлеуетін арттыру үшін білім беру үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану»
Биология мұғалімі - Алибекова Ж.М. «Ғылыми-зерттеу қызметі оқушылардың шығармашылық және ғылыми әлеуетін дамытудың құралы ретінде» Биология мұғалімі - Даривхан А. Шығармашылық байқаулар және олимпиадалар арқылы төменгі сынып оқушыларының дарындылығын дамыту Қазақ тілі мұғалімі - Асаинова А.Р. «Қазақ тілі сабақтарында және пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту» Қазақ тілі мұғалімі - Мусабекова Г.А. «Пәндік олимпиадалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ашу» Ағылшын тілі мұғалімі - Сматаева А.Ж. Мәселе мынада: «шығармашыл оқушы» сөзінің мағынасын мұғалімдер көбіне стереотипті түрде түсінеді. Әдетте, мұғалімдердің «шығармашылық қабілеттері» баланың жеке басының шығармашылық қызметі туралы ештеңе айтпайтын интеллектуалды қабілеттерімен анықталады. Шығармашылық ән айту, би билеу және сурет салу қабілетінде жатыр деген қате түсінік кең таралған. Бұл дағдылар, әрине, бәріне бірдей беріле бермейді. Ең алдымен, бұл мифті жою керек. Шығармашылық - бұл ойдан тыс ойлау, бұл шындықтың ерекше өзгеруі. Шығармашылық адамдар міндетті түрде өнер адамдары емес.