Сенім телефоны
8 771 532 8223
email: e-mail: sosh34@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қ., Лермонтов к,, 93/1
телефон: 62-10-07 факс: 8(7182) 62-10-52
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Т.А. Мигунова - сенбі с 9:00 до 11:00
Школьная форма: "за" и "против"?
Голосовать
б) "против" - 982
а) "за" - 507
Всего проголосовало: 1489
Смотреть результат
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Біздің мектеп туралы

 

 

 

 № 34 мектебінің гимні

Әнін жазған Г.В. Положевец - ән-күй мұғалімі

Сөзін жазған  Н.В.Григорьева - физика мұғалімі

1 шумақ

 

 

Осеннею порою лист кружится

И школа нас встречает, как всегда.

Родные и улыбчивые лица,

Как мамы здесь нас ждут учителя.

Здесь в школе мы впервые повстречали

Друзей, которых лучше не найти.

Пять, два, четыре, три не раз встречали

На нашем школьном жизненном пути.

 

 

Қайырмасы:
Школа – ты, школа – я,

Школа – это семья.

В школу мы влюблены,

Ей мы будем верны

Школа – это урок,

Школа – это звонок,

В школе учителя

Это наши друзья.

 

 

2 шумақ

 

 

 

 Закон Ньютона, функция 

И вот Тургенев и опять «Му-му».

Опять вопрос, ответить на который,

Я почему-то снова не могу

Сегодня мы сидим вот здесь за партою,

Грызем гранит науки, как всегда

Исписана уж не одна тетрадка,

А завтра будем строить города.

 


Қайырмасы:
Школа – ты, школа – я,

Школа – это семья.

В школу мы влюблены

Ей мы будем верны

Инновации – здесь

Экология – здесь

И, единственный в городе,

Курс РВГ

Школа – ты, школа – я,

Школа – это семья.

В школу мы влюблены

Ей мы будем верны

 

 

 

 

МЕКТЕП 1973 ЖЫЛЫ  ҚҰРАСТЫЛҒАН

Жер көлемі-5324м.кв.

Орын саны-1060

1.09.2013 жылы оқушылар саны-1220

2 ауысым

Сынып саны-60

Оқу кабинетінің саны-39

2001 жылы сәуір айында аттестаттаудың қорытындысы бойынша (№1-05/111.7.05.01 облыстық білім беру басқармасының үкімімен) мектеп инновациялық  деген атаққа ие болды.1.Е.Ф.Шевченко - Ильичевский ауданының 1973 жылғы  31 шілдедегі  № 73 § 5 бұйрығы негізінде мектеп директоры болып тағайындалды. 1985 жылға дейін қызмет жасады. Мектеп халықтық құрылыс әдісімен құрылды.  Оқушылар жиһазды вагондардан түсіріп,  оларды тасып және бүктеді. Ата-аналар оқушыларға көмектесіп, оқушылар құрылыс қоқыстарын жинастырды. 1973-1974  оқу жылында  мектеп жаңа ғимаратта жұмысын бастады. Бұл  мәжіліс залы, қосалқы бөлмесі бар кең мектеп болды.  Мектепте  51 мұғалім қызмет атқарды. Бастауыш мектептің жалпы оқушылар саны- 547 адам.  Жалпы оқушы - 1694 адам. Жыл сайын мектеп  ондық сыныпты аяқтаған 64 оқушыларды шығарды. Мектепте спорттық және педагогикалық сыныптар болды. « Фотодело» факультативтік курсы оқытылды. Оқушылар тегін сүтпен қамтамасыз етілді. Ұйымдастырылған мерекелердің бірі болып Ұлы Октябрь революциясының 56 жылдығын тойлау аталып өтілді. «ГТО» жалпыодақтық денешынықтыру кешені нормативтерін тапсыруға , азаматтық қорғаныс жүйесін құруға ерекше көңіл бөлінді.  Осы уақытта мектепте педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ПМПИ педагогика кафедрасының профессоры  Омарова  Вера  Константиновна еңбек етіп, 1975 жылы  мектеп директорының орынбасары болып тағайындалды. Г.Ф.Лубягина, А. В. Гренадеров -« Бочка Диогена»пікірталас клубының жетекшісі .  Иванова Т.Н.1992 жылдан бастап мектеп тәртібі функционалдық даму тәртібіне көшті. 1995 жылы24 тамыздан бастап хаттамаға сәйкес біріктіру әрекеті бойынша Қазақстанның мектептері қатарында тоғыз жылдай өз еркімен мемлекетаралық «Экология және даму (авторы Л.В.Тарасов) біртұтас жүйедегі оқытудың дамуы идеясы негізінде өткізілуде. Қазіргі уақытта осы модель тек оқушыларды дамытуда ғана емес (барлық оқушылар ақыл-есі кем және психологиялық дамуы нашарларға қарамастан) мұғалімдердің шеберлігін жетілдіруге де бағытталған. Аталған технологияның авторы профессор Тарасов Л.В. мекемедегі оқу тәрбие жоспарын оқулықтың дамуын негізге ала отырып келесі қағидаларды іске асыруда.

 

-интегративті-гуманитарлық қағида;

- «терезе»қағидасы;

- «жақтаудан шығу» қағидасы;

-деңгейлерін арттыру қағидасы.

Бұл аталған технологияның нәтижесі – актуальді қиын мәселені шешу  - жас ұрпақтың сана-сезімінің өзгеруін негізге ала отырып,метафизикадан диалектілік қабылдауды және әлемді сезіну.

Мектепті дамытудағы қалыптылық – бұл экспериментте сыни тұрғыдан ойлау технологиясын әр түрлі жаста, әр түрлі деңгейде қалыптастыру. Павлодар облысының білімін жетілдіру институтының іске асыруымен 1999 жылдан бастап эксперименттік алаң жұмыс істеуде. Бұл жұмыс мұғалімнің шеберлігін шыңдауда көп нәрсені қарастыруда. Жұмыстың жемісі республикалық, облыстық конференцияда жоғары аталып,бағаланды. (1992,2000,2001,2003) Жоғарыда аталған эксперимент жұмыс екі бағытта бірін-бірі толықтыруда, біріншісі мазмұны, ал екіншісі сабақ технологиясын.

Мектеп қаланғаннан бері педагогикалық, әдістемелік, профессионалдық тәжірибе жинақталды, жұмысқа қабілетті шығармашылық жаңашыл ұжым құрылды. Мектеп ұжымы өз жұмыстарының бағыты бойынша жетістіктерін нақты дәлелдеуде.

 

 

Эксперименттің басталуы: 2004 жылдың 1 қыркүйегінен. Алтыжастан оқыту республикада, облыста, қалада 12 жылдыққа көшу жоспарына сәйкес негізделуде.

Эксперименттің тақырыбы: «12 жылдық білім беруге көшуіне байланысты бастауыш, орта білім беру моделін апробациялау (6 жыл) 2009-2010 оқу жылындағы эксперимент  тақырыбы  - 12жылдық 4,5,6 сыныбының оқу-тәрбие үрдісіндегі моделін апробациялау.  2009-2010 оқу жылындағы эксперимент жұмысының мақсаты- (12 жылдық 4,5,6 сыныптар)бастауыш, негізгі сатылардағы жаңа мазмұнын тексеру болып табылады.

Міндеттері:  1. Бастауыш негізгі сатыларда 4,5,6 сынып білімінің жаңа мазмұнын нақты тексеруді іске асыру.

2. Информатика ,ағылшын тілдерін ерте үйренуді қамтамасыз ету.

3. Оқушылардың өздік жұмыстарын арттырып, оқудағы шығармашылық қабілеттерін іске асырып, жеке тұлғаға бағытталған технологияны жалғастыру.

4. Оқу-тәрбие үрдісінде валеологизацияны қамтамасыз ету.

5.  5 жылдық жұмыстың қорытындысын тәжірибелеуге аналитикалық материал дайындау. 2008-2009 оқу жылында 12 жылдықтың 5 сыныбында ОӘК –нің толық талдауы өткізілді. Қ.Р. Білім және ғылым министрлігінің  ГОСО жобасы бойынша 12 жылдық  бағдарламасы даярланып ұсынылды.Салауатты өмір салты қалыптастырылуда. Оқушыларға арнайы курстар даярланды. «Оқушылардың шығармашылық өздігінен ізденушілігі негізінде» арнайы курс ұйымдастырылды..