Сенім телефоны
8 771 532 8223
email: e-mail: sosh34@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қ., Лермонтов к,, 93/1
телефон: 62-10-07 факс: 8(7182) 62-10-52
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Т.А. Мигунова - сенбі с 9:00 до 11:00
Школьная форма: "за" и "против"?
Голосовать
б) "против" - 982
а) "за" - 507
Всего проголосовало: 1489
Смотреть результат
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
ҰБТ – ден психологиялық жұмыс жүйесі.

 

 

 В.В Фольц,ЖОББ мектебі №34 психолог.

    Ата- аналармен оқушыларға ең қиын оқу кезеңі – 11 сынып. Оларға ҰБТ қосылады. ҰБТ кезінде балаларға ең қиыны психологиялық кезең болып саналады.Ең алдымен бұл мәселе  оқу жайлы болып отыр:  яғни бұл оқу, қайталау,жаттау.Балаларға ең қажеттісі  ол өз уақытын дұрыс үнемдеу. Сонымен қатар бұл психологиялық мәселе болып туындап тұр; эмоционалдық жағдаят болып алаңдатып отыр, ең бастысы өзінің және басқа адамдардың алдындағы қорқынышы.11 сыныптағы оқушылар, өз ойын дұрыс жеткезе алу,белгілеу, анализ қорытынды жасай білуі.

     ҰБТ мектептің жұмыс жүйесі 11 с б диагностикалық,коррекциялық және дайындық іс-әрекеттері.

Әр баланың Оқу әрекетінің ерекшелігі жеке оқу қабілетімен,әрекект қимылы,үрдісі, ой қабілетімен байланысты.

Парасатына түрлі себептер енуде. Парасатты оқуға деген жалпы талабы ретінде белгіленеді.

«Тест структуры интелекта Атмха эра» нұсқаулығы 11 сынып оқушылырының парасатын зерттейді. Оқушылардың дамуын зерттеу маниторингі көрсетті. Тестілеу қорытындысының сапалы зерттеуі оқушылардың потен циалы жоғары, ал оқу көрсеткіштері төмен екнін берді.Сынып жетекшілерімен әңгімелесу кезінде оқушылардың назары оқуда жетістіктеріне бейімделді.Қиындық туған сәтте оқушыға білімнің түрлі салаларында, топтау қабілетін қортындылауы ұсынылған. Сынып жетекшілеріне мен пән мұғалімдеріне келесі ұсынылған:

1 Оқушының сенуі

2 Мұғалім мен оқушы арасындағы сенімділік.

3 оқу тәрбие үрдісі қатысушыларының арасындағы  қатынасты реттеу.

4 Мұғалімнен оқытутағы ең тиімді ерекше жеке ұстанымды дамыту.

5 Өзінің өмірде қалыптасуына қажеттілігінің дамуын қозғау.

6 Оқушылар өздерінің жек қабілеттерін біраздап қолданады. Өздеріріне қызықты сәтте, сондықтан барлық биіктігін біліп. Соны дамыту.

7 Ой қабілетенің жүйелі бағдарланған тәрбиесі

8 Өзгеру қалыптасу әдістері.

9 Оқытудың түрлі әдістерін пайдалану.

Оқушылардың  назарына:

 

ҰБТ қалай дайындалу.

Емтихан латын сөзі. «тексеру», бұл күрделі үрдіс. Дайындық пәннен жақсы білімдіге қажетті.

ЕМТИХАНҒА ДАЙЫНДЫҚ.

-          Алдымен орын дайында.

-          Үстелден артық заттарды алып таста.керек оқулық, нұсқаулық дәптер, қағаз қарындашыңды ыңғайлы орналастыр.

-          Үйдің бояуына сары түсті алуға болады,себебі қызығушылықты жоғарлатады.

-          Жоспар құр.

-          Жеңілтеп өзіне ұнайтыннан баста.

-          40  минут оқы. 10 мин демал.

-          Бұл кезде ыдыс жууна, гүлге су ққұюына, душ қабылдауына болады.

-          Барлық оқулықты есіне сақтауға болмайды.Жоба ,сызба құр.

-          Осы пәннен көбірек біл.Емтиханға бір күн қалғанда ең қиын сұрақтарыңды қайтала.

-          Емтиханның алдында көбі ең ақырғы күн деп санайды.Дұрыс емес . Демал ,душқа бар.Ұйықта.

 

 

 

     Емтихан - бұл күрес.Қиынды алдымен сабақ түрін жаңғарту. Қайталау.

 Ата-аналармен оқушы арасындағы қағидалар:

1 Мен өзімді жақсы көргенімді ұнатамын.Сондықтанда мен өз балалрыма ашық болуым керек.

2 Мен жастық шақтың қиын кезеңдерін  аз білемін.Сондықтан да мен балаларымнан үйренемін.

3 Мен білімді өзімнің күшімен ғана жақсы меңгере аламын. Сондықтан да мен өз күшімді баламның күшімен бірге біріктіремін.

4 Мен өз қалпымда болғым келеді.Бұны жақсы көремін.Сондықтанда мен баламмен бірге қиын жағдайларда болысып, бірге болуым керек.

5 Мен жалғызбын.Мен өз өмірімді ғана сүре аламын.Сондықтан да мен баламның өміріне бақылау жасап,басқарып етпеймін.

6 Мен ішкі дүниеме сенемін,үміттенемін.Сондықтан да менбаламның өз пікірімен бөлісіп отырамын.

7 Менде қорқыныш сезім пайда болады.Сондықтан да мен  баламның ішкі дүниесіне бей-жай қарамаймын.

8 Мен баламды қорқыныш сезімнен,аурудан,өкінуден,титықтаудан  толық аулақ болуға ,сенім бере алмаймын.