Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
8 771 532 8223
email: e-mail: sosh34@goo.edu.kz
Адрес: Павлодар қ., Лермонтов к,, 93/1
телефон: 62-10-07 факс: 8(7182) 62-10-52
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Т.А. Мигунова - сенбі с 9:00 до 11:00
Вам нравится обучение в нашей школе?
Голосовать
А) да - 225
Б) нет - 69
В) не очень - 53
Всего проголосовало: 347
Смотреть результат
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс.

 

Себептері:- дайындалмауы.

                   -тыңдамауы

                   - білім қателері.

1 Оқушының ағза ерекшелігі.

2 Оқушының тұлға ерекшелігі.

3 Жағдайы.

4 Мектептің тазалық жағдайы.

  -отбасы, тәрбие ерекшелігі.

  -отбасының төмен жағдайы.

 Мектептің мақсаты: оқушыны сақтау.

Кімді оқыту? Қалай оқыту? Неге үйрету?

Үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігі:

-         білімі төмен

-         қызығушылықтың жоқтығы

-         ұйымдастыру қабілеттері қалыптаспаған  

-         оқушыға жеке көмек

-         ата-анадан көмек жоқ

-         сабақты себепсіз босату  

 

Ақыл-ойының төмен деңгейі.

Себептері:

-         ден-саулығының төмендігі

-         сабақты босатуы

-         қатынас құра алмайды

-         мәтінмен жұмыс масай алмау

-         негізін таба алмайды

-         тыңдай алмауы.  

Даму қызығушылығының жоқтығы:

-         бала дайындығының төмендігі

-         бос уақыт өткізуде

-         оқуға ынтасы жоқ

-         түсінбеушілік: сыныптастарымен

                           мұғалімдерімен

 

Қызығушылығы төмен:

-         «екі» сөгіс әсер етпейді

-         көмек қажет

-         қиынды алдымен

-         сабақ түрін жаңғарту

-         қайталау.

1 Уақыт беру.

2 Жауабы жазбаша түрде.

3 Бөліп беру

4 Үйге көмек

5 Оқушыларға көмек

6 Оқушыларға уақыт беру

7 Өзі тексерсін

8 Жақсы баға беру.

 

-Сызба- өзін-өзі тексеру

-үлгі – көмек

-тапсырманың үш түрі.

-жеке дифферинцировалық тапсырма.

Дифференциалды оқыту бұл сабақтың барлық этаптарында кездеседі:

-         бекіту кезінде

-         үй тапсырмасын тексеру кезінде

-         өздік жұмыс жасаған кезде

-         кеспе-карточкалар

-         ақпарат-карточкалар.

 Барлық оқушылар сабақтың мақсатын ашу үшін өзінің уақытын толық бөліп отырды. Мұғалім тек қана бағыттаушы ретінде рөл атқарады.

Қазір өте жақсы жағдайлар туып жатыр:

-         оқушының сыйлысымдығына қарап онымен сөйлеседі,ақылдасады,оқушы өзінің керектігін сезінеді.

-         жан-жақты көмектесу.

Топпен жұмыс жүргізуде оқушы екі кезеңмен бағаланады:

-         өзін-өзі бағалау

-         топтың бағасы.

 Оқытудың әр-түрлілігін нығайту үшін сабақтың түрлендіруіне ықпал етеді:

Мысалы:

-         ойын –сабағы

-         сахна-сабағы

-         саяхат-сабағы

-         детектив-сабағы

-         ертегі-сабағы

-         концерт-сабағы

-         картина-сабағы.

 Бұл сабақтар оқытудың сапасын көтереді.

 Технология-оқытудың жобасы. Жобада оқушы алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуі керек.

 Үлгерімі төмен оқушылар өз бос уақыттарын компьютермен өткізеді. Сондықтан біз өз бағдарламамызды оларға ұсынып- оларды мектепке жақындатайық, тартайық.