Себептері:- дайындалмауы.
-тыңдамауы
- білім қателері.
1 Оқушының ағза ерекшелігі.
2 Оқушының тұлға ерекшелігі.
3 Жағдайы.
4 Мектептің тазалық жағдайы.
-отбасы, тәрбие ерекшелігі.
-отбасының төмен жағдайы.
Мектептің мақсаты: оқушыны сақтау.
Кімді оқыту? Қалай оқыту? Неге үйрету?
Үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігі:
- білімі төмен
- қызығушылықтың жоқтығы
- ұйымдастыру қабілеттері қалыптаспаған
- оқушыға жеке көмек
- ата-анадан көмек жоқ
- сабақты себепсіз босату
Ақыл-ойының төмен деңгейі.
Себептері:
- ден-саулығының төмендігі
- сабақты босатуы
- қатынас құра алмайды
- мәтінмен жұмыс масай алмау
- негізін таба алмайды
- тыңдай алмауы.
Даму қызығушылығының жоқтығы:
- бала дайындығының төмендігі
- бос уақыт өткізуде
- оқуға ынтасы жоқ
- түсінбеушілік: сыныптастарымен
мұғалімдерімен
Қызығушылығы төмен:
- «екі» сөгіс әсер етпейді
- көмек қажет
- қиынды алдымен
- сабақ түрін жаңғарту
- қайталау.
1 Уақыт беру.
2 Жауабы жазбаша түрде.
3 Бөліп беру
4 Үйге көмек
5 Оқушыларға көмек
6 Оқушыларға уақыт беру
7 Өзі тексерсін
8 Жақсы баға беру.
-Сызба- өзін-өзі тексеру
-үлгі – көмек
-тапсырманың үш түрі.
-жеке дифферинцировалық тапсырма.
Дифференциалды оқыту бұл сабақтың барлық этаптарында кездеседі:
- бекіту кезінде
- үй тапсырмасын тексеру кезінде
- өздік жұмыс жасаған кезде
- кеспе-карточкалар
- ақпарат-карточкалар.
Барлық оқушылар сабақтың мақсатын ашу үшін өзінің уақытын толық бөліп отырды. Мұғалім тек қана бағыттаушы ретінде рөл атқарады.
Қазір өте жақсы жағдайлар туып жатыр:
- оқушының сыйлысымдығына қарап онымен сөйлеседі,ақылдасады,оқушы өзінің керектігін сезінеді.
- жан-жақты көмектесу.
Топпен жұмыс жүргізуде оқушы екі кезеңмен бағаланады:
- өзін-өзі бағалау
- топтың бағасы.
Оқытудың әр-түрлілігін нығайту үшін сабақтың түрлендіруіне ықпал етеді:
Мысалы:
- ойын –сабағы
- сахна-сабағы
- саяхат-сабағы
- детектив-сабағы
- ертегі-сабағы
- концерт-сабағы
- картина-сабағы.
Бұл сабақтар оқытудың сапасын көтереді.
Технология-оқытудың жобасы. Жобада оқушы алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуі керек.
Үлгерімі төмен оқушылар өз бос уақыттарын компьютермен өткізеді. Сондықтан біз өз бағдарламамызды оларға ұсынып- оларды мектепке жақындатайық, тартайық.