Сенім телефоны
8 771 532 8223
email: e-mail: sosh34@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қ., Лермонтов к,, 93/1
телефон: 62-10-07 факс: 8(7182) 62-10-52
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Т.А. Мигунова - сенбі с 9:00 до 11:00
Школьная форма: "за" и "против"?
Голосовать
б) "против" - 982
а) "за" - 507
Всего проголосовало: 1489
Смотреть результат
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Қабілет бойынша оқытудың демократиялық жүйесінқалыптастыру жөніндеинновациялық үлгідегі №34 ЖОМ мұғалімдерінің тәжірибесін жалпылау (облыстық деңгей, 2009 жыл).

Юрий Иванович Сипий -Жоғары санатты тарих мұғалімі

Тақырыбы:тарих сабағында оқушылардың зерттеушілік икемділігін тарихиқұжаттармен жұмыс үдерісіндеқалыптастыру.

Мұғалім оқушылардың зерттеушілік икемділіктерін қалыптастыру жұмысын ұйымдастыруға әсер ететін әдістемелік құрал жетілдірді. Аталған ұйымдастырылған сабақтың дамыту нәтижесі, басқа мәтіндік негіз арқылы жұмысқа аударылатын жалпы ақпарат көзін  меңгеруден тұрады.

Савченко Татьяна Алексеевна - жоғары санатты математика пәні мұғалімі

Тақырыбы:зерттеушілік икемділікті қалыптастыру үшін жағдай жасау.

Мұғалім өз педагогикалық қызметін білім жүйесіндегі заманауи үрдістермен байланыстырады.  Мәдениетті ақпараттандырушы және жетекші мұғалім–құрастырушы, шығармашыл тұлғаға айналады, бір жағынан оқушылардың білім алулары үшін жағдай жасау, екінші жағынан өзіндік білім үшін.

Аталған ретте кәсіби ұстаным барлық оқушылардың тек міндетті білімді, икемділік, дағдыны меңгеруге қол жеткізуде ғана емес, сонымен қатар  оқушылардың субъективті тәжірибесі мазмұнын ашуда және тұлғалық мағыналы пәндік материалды меңгеруде оның тәжірибесін пайдаланудан тұрады.Мұғалім зерттеушілік икемділікті дамытуды қамтамасыз ететін дидактикалық материал, оқу материалының құрылымын жасап, оқушылардың сол икемділіктерін қалыптастыру әдістемесін, белгіленген тәсілдерді іздеу жұмыстарын құрастырды. 

Наталья Петровна Шавенкова - жоғары санатты орыс тілі және әдебиеті пәні мұғалімі.

Тақырыбы:оқушылардың жеке білім бағдарламасын  құрастыру.

Мектептің білім беру инновациялық нұсқа мәселесін шешуді – оқу зерттеушілік міндеттер жүйесі арқылы дамыта оқытудың қағидаттарын жүзеге асыру ретінде қарастыру қажет. Әртүрлі әдістеме-диагностикаға негізделе – мұғалім ӘЖТ (әртүрлі жастағы топ) қызметтің қалыптасқан әмбебап тәсілдері бар пәнге  оқушылардың тестілеуін өткізді. Алынған деректемелер және психологиялық тестілеу нәтижесі негізінде әр оқушының дамыту бағдарламасы құрастырылды

Наталья Александровна Еленич - жоғары санатты орыс тілі және әдебиет пәні мұғалімі

Тақырыбы:Оқытудың құзыреттілігі және қызметін ұйымдастыру.

Құзыретті білім тұжырымдамасының мәні – мұғалімге оқушы дамуы және оқушының өзіндік дамуы басты  міндетке айналғанда жағдай жасау болып табылады. Бұл жүйе қалыптасуға бағытталған оқу қызметінің принципті түрде басқа құрылым ұсынатын сапалы қызметтің жаңа әмбебап тәсілдерін ұсынады:

·        Өзі білімді меңгеру тәсілдері;

·        Негізгі құзыреттілік;

·        Берілген нормалар және құндылықтар;

·        Ұжымдық өзара қарым-қатынас икемділігін ұғыну. 

Оқу сабақтары– бұл жоғары аталғандарды меңгеру үшін құрылған білім беру ортасы. Әр оқушыға жеке білім беру бағдарламасын іске асыруға арналған арнайы орта.