Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8 771 532 8223
email: e-mail: sosh34@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қ., Лермонтов к,, 93/1
телефон: 62-10-07 факс: 8(7182) 62-10-52
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Т.А. Мигунова - сенбі с 9:00 до 11:00
Твое настроение после посещения школной столовой?
Голосовать
Очень плохое - 11
Очень хорошее - 10
Хорошее - 5
Плохое - 5
Всего проголосовало: 31
Смотреть результат
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Озық педагогикалық тәжірибені жалпылау (қалалық деңгей).
Озық педагогикалық тәжірибені жалпылау
(қалалық деңгей, 2008 жыл).
 
Нина Викторовна Кокорева - жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Тақырыбы:Жалпы орта білім беру мектеп жағдайында  математика пәнін үйренуге қызығушылығы бар оқушылармен жұмысты ұйымдастыру.
Көп жылдар бойы өзінің негізгі міндеті әр оқушыға білімді дайын түрде емес, өздігінен жұмыс жасау қызметіне талпындыру деп біледі. 
Оқушылардың зерттеушілік қызметке қосылуға мүмкіндік беретін шеберлікті қалыптастыру үшін мұғалім зерттеушілік қызмет пен дағдыны дамытуға уәждемелейтін әдістеме үдерісін байланыстырады. Бұл жүйе әр сабақта жетістік жағдайын ұйымдастыруға мүмкіндік береді: оқушылар бір тапсырманың бірнеше шешімін шешеді. Мұғалім  жұмысындағы ең маңыздысы – оқушыларды өздігінен жұмысы үшін мадақтау, оңтайлы тәсілдерді қолдануға мәжбүрлемей, тапсырманы шешу барысында туындаған әртүрлі идеяларды қарастыру. 
 

Озық педагогикалық тәжірибені жалпылау.

(қалалық деңгей, 2010 жыл).

Наталья Анатольевна Устина - жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі

Тақырыбы:Кіші сынып оқушыларының коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін технология мүмкіндіктері «Педагогикалық шеберлік».

Педагогикалық шеберлік технология ретінде, көпмөлшерлі, бір мағыналы, эмоционалды алаң, шығармашыл атмосфера және психологиялық жайлылық, көп деңгейлі диалог формасы болып табылады. Тәжірибенің жаңалығы таным және дүниетаным, ізденіс үдерісіне шеберлікке қатысушыларды қатыстыру болып табылады. Барлығы қабілетті, барлығы еркін, барлығы оқушының тұлғалық өсуі арқылы тең қағидасы - аталған технологияның жетекші педагогикалық идеясы  болып табылады.  

Озық педагогикалық  тәжірибені жалпылау

(қалалық деңгей, 2011жыл).

   Муталипова    Жулдыз Аманкуловна - Республикалық «Білім туралы» Заңында оқыту түрлерін, әдістерін, технологияларын таңдап алуда көп нұсқалық  қағида атап көрсетілген. Бұл білім беру мекемелерінің мұғалімдеріне өзіне оңтайлы нұсқаны қолдануына, педагогикалық процесті кез келген үлгімен, тіпті авторлық үлгімен құра беруіне мүмкіндік береді.

Бұл технологияның бір ерекшелігі- дарынды балалармен тұрақты және жүйелі түрде жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

         Оқу модулі үш бөлімнен: кіріспе, сөйлесу және қорытынды бөлімнен тұрады

Озық педагогикалық тәжірибені жалпылау

(қалалық деңгей, 2012жыл).

Анастасия Викторовна Климова - бірінші санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі

Тақырыбы:Ағылшын тілі сабақтарындағы ҰОТ технологиясы

Оқу үдерісіне ұжымдық жұмыстың формаларын енгізуде тәжірибе дәлелді көрсеткендей, оқытудың «оқушы-оқушы» ұйымдасқан оқыту формасы (оқу ынтымақтастығы) танымдық уәждеменің қалыптасуы үшін маңызды қор ұсынады.  Оқудың тиімділігін арттыруға, оқушының жалпы өзін-өзі бағалауы және дамуына ықпал етеді. Ұжымдық оқытудың әдісін жүйелі пайдалану дәстүрлі жұмыс формаларымен бірге үйлескенде нық білімді меңгеруге әсер етіп қана қоймай,оқытудың басты міндеті – оқытудың гуманистік тұжырымдамасына ауысуға көмектеседі.