Органиграмма-1
№ 40 ЖОББМ - Органиграмма - 2015-2016 оқу жылы | |||||||
1 Әдістемелік - Мақсатты бағдарлама | |||||||
№ | Бағыттары | 5 тақырып | Жылдық тақырып | мақсаттары | задачи | средства | результат |
1 | Мектеп құрылысы | Экологиялық мәдениет мектебі: жүелі келу | Мектептің білім беру жүйесі, кіріктірілген оқу,тәрбие және зерттеу | Мектеп жүйесін қалыптастыруда қазақстандық және шетелдік білім беруді кіріктіру | 1. Мектеп құрылымының үлгісін жаңа дамыту мақсатына сәйкес түзету 2. Оқушы тұлғасының өзіндік жетілуі мен өздігінен әрекет жасай алуына назар аудару. | 1. Әлеуметтік тәжірибешілік бойынша бағдарламалар құрастыру. 2. ОӨЖ пішінін өмір тіршілігінің барлық түрлеріне енгізу 3. Мектеп мұражайын және мектеп тарихы кітабын құрастыру. | Жаңа үлгідегі мектеп моделін мектепішілік қорғау . |
2 | Экспериментальді алаң | Оқушыларға жалпы халықтық "Мәңгілік ел" идеясы шеңберінде экологиялық тәрбие беру | Мектеп оқушыларына оқу және сыныптан тыс жұмыстарында экологиялық тәрбие беру әрекеттері | Тұлғаны экологиялық мәдениетті етіп қалыптастыруда сапаны бағалау критерийлерін құрастыру және қолданып көру | 1. Экологиялық мәдени тұлға түсінігін үш құрамда көрсету: мазмұны, әдістеме,баға. 2. Тексеріс үшін оқыту тапсырмалары жүйесін құрастыру - тестілер, МҒЖ тақырыбын . 3. Экспериментті әрі қарай дамыту үшін алғашқы үзіктер өткізу және олардың талдауын жүргізу | 1. "Мәңгілік ел" идеясынОТЖ тәжірибесіне енгізе отырып, сынып жетекшілері семинарында қарастыру 2. Мектеп оқушыларының бойында экологиялық мәдениеттің қалыптасуын байқау үшін үзіктерді өткізу 3.Мектепішілік экологиялық іс-шараларды құрастырып, өткізу. | Оқушының экологиялық мәдениетінің жас ерекшелігіне сәйкес қалыптасуы бойынша тәжірибе тарату |
3 | Ғылыми-әдістемелік жұмыс | № 40 ЖОМ білім беру үрдісіндегі тұлғалық әрекет парадигмасы | ОТЖ зияткерлік-шығармашыл тұлға дамуын қамтамасыз ететін дидактикалық үлгісі, | Заманауи білім беру үрдісін педагогикалық идеялар тарихының дамуы арқылы қарастыру | 1. Оқу үрдісін классика және инноватиканы кіріктіру арқылы қарастыру. 2.Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша әдістемелік шешу жолдарын қарастыруды жалғастыру 3.Дарынды және білім алуға құмар балалармен жұмыс істеу шарттарын қамтамасыз ету. | 1. Мәселені ғылыми-әдістемелік кеңестерде, әдістемелік және педагогикалық кеңестерде қарастыру. 2. Мәселені шешу үшін мұғалімдер тобын құрастыру. 3. ОҒҚ жаңа деңгейде (ДБ жұмыс жүйесі) ұйымдастыру. | Экологиялық мәдениет мектебінде ОТЖ ерекшелігін айқындау үшін мектепішілік ғылыми-тәжірибешілік конференция өткізу |