Телефон доверия
8-718-2-62-12-92
email: sosh23@goo.edu.kz
Адрес: Павлодар қ., Бакинская көш., 4
611290, 611296, 611297
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Сәрсенбі 16.00 - 17.00, Сейсенбі 16.00-17.00
In a year
In a month
In a week
Yesterday
III бөлiм. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттерi, олардың iске асыруының жалпы стратегиясы.

IIIбөлiм. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттерi,олардың iске асыруының    жалпыстратегиясы.

Мақсат:"Рухани - дамыған әлеуметтiк - бейімделгентұлғаны қалыптастыру үшiнқұрастыратын шарттарына біртұтас кеңістіктің дамуын қалыптастыру ".

Осы мақсаттардан келесi есептер шығады:

  • Әлеуметтік белсенді тұлға психикалық пен дені саулығында өзін өзі тануы мен өзін іске асыру қабілетінен педагогикалық үдерісінің негізгі компоненттерінен анықтау.
  • Жеке бағдарлалған мiнездiң және қазiргi өршітуші педагогикалық технологияларының қолданысында оларды меңгеруіне, ұстаздардың шығармашылық потенциалдың жүзеге асырылуына шарттарын тауып оларды анықтау.
  • Қорытынды нәтижеге оқушыны, ата-ананы тұлға ретінде бағыт жобалап, технологиялық негiзiнен диагностикоға педагогикалық үдерiстің  басқаруымен ауысуын аяқтау.
  • Бағдарламаның негізгі бағыттарының өткізуіне арналған ұстаздардың шығармашылық топтарымен әдістемелік бірлестігінің жұмыстарын ашу.
  • Бұл бағыт iске асыратын әр түрлi жеке бағдарлалған технологиялардың мүмкiндiгінен, оның әлеуметтiк белсендiлiгi, өзін тұлға ретінде тануына, өзін iске асыруына,  өз тағдырын өзi шешуiне шарттарды анықтап жасау.
  • Өзін өзі тануына және өзін өзі орнықты қабілетіне шыға білуіне әлеуметтік белсенді тұлға ретінде үлгісін жасау.
  • Ата-аналарменжәнеқоғамменұстаздардыңбiлiм беретiн мекемесiнiң өзтағдырын өзi шешуге, оқушыларды өздегенiн iске асыруына, оның әлеуметтiк белсендiлiгiнiң қалыптастыруынабағытталған кешендi дамуынасебепшi болатын өтеоңтайлы өзараәсертүрлерінжұмысқа анықтап енгiзу.

  Балада адамгершілік құндылықтарын дамытуы мен тәрбиелеуіне, эмоциональдықшығармашылықдамығантұлғағасының жауапкершілігіне оқушының әлуеттітұлғасы негізінде қазіргімектептің басты идеяларының дамуында гуманизациялық білімнің идеялары болып табылады.

            Айтылмыш бағдарламаныңзерттемесініңдамуындағы сыртқы және ішкі  факторларының сараламасынанегізделеді.

            1.Сыртқыфакторларының  сараламасы

Бiлiм стратегиясын жаңғыртуындағы ҚР үкiметіметінің мақұлдауымен жалпы мектептегі бiлiм беретiн жаңа бағдарларындағы мақсаттарына ортақ бiлiм беруіне қойылады. Сатыларға сай жалпы мектепте бiлiм беруінде бұл жаңғырту стратегиясы жаңа талаптарды қояды :

-төртжылдық бастауыш мектеп,

-ортақ бiлiмнiң салыстырмалының аяқталғандығы,

-мектептiң жоғары сатыларындағы оқушыларына профильдың жеке таңдауына мүмкiндiк ету.

            Бiлiмнiң дәстүрлi түріне ауысымы жаңа мемлекеттiк бағдарлалған стандарттарды өткiзу үшiн ұстаздардың кәсіби маманы болуына, өз пәнін терең бiлуіне және өз затының инновацияларына, психологиялық үдерістеріне оңай бейiмделінуіне, оның сабақ беруiне түрлі технологияларды  мектептен жетiлдiруінен талап етедi.

            Бiздiң көзқарасымызға орай келесі - соның ішінде ММ "Павлодар қаласының №23 орта мектебі", мектеп жиынында сыртқы мәселелердің бар екенін көрсету:

-балалардың эмоционалдық саулығының қанағаттанарлықсыздығы  мен денсаулықтың көрсеткiштерi

-балаларды жекелеп нивелирлейдi

-сабақтарда  ұстаздар мен балалардың арасындағы  қарым-қатынастың аласталған стилы басым болады. оқушылардың  "жақсыз" жақындауы.

-баланың дамуына  бағыттын жоқ болуы

-бiлiм беру бағытындағы үдерістің  iскерлiк пен практикалықтың  әлсіздігі

-мектептiң жабдығы моралдiқ және табиғи тозу.

-мектепте  материалдық-техникалық  базасының жабдықталуының әлсiздігі.

-мектепте өз дегенiн iске асыру, жас өспiрiмдердiң дербес және ұжымдық әлеуметтiк әрекетiнің бойы жетудiң жеке есептерiнiң шешiмi, қысқалық үшiн социализацияның мектеп пiшiндерiнін жеткiлiксiздiгі

            Факторлардың мәлiметтерiне сүйене  талдаудын  керектігін көрсетеміз:

1. баланың даралығының қолдауы мен өршiтушi - бағдарлалған білімінің  сақтау негізінде жаңа тұлғалықты  сапалы етіп өндiру мен өткiзу.

2. пәндiк - бар болмысының орта үшiн оның дамуының жас ерекшелiгiнен ұйымдастырылған тәуелдiлiктiң белсендiлiгiнiң коммуникатив, ойын, таңырлық, физикалық және белсенділіктің басқа да  түр жағдайларын жасайтын шарттың жасауы

3. мектептiң шағынаудандарында болатын бiлiм беру мекемелерiнiң қосымша мүмкiндiктерiн мектептiң бiлiм беретiн үрдісіне қарқынды қосу.

4. бала жұрт ұйымдарының пайда болуы, оқушы өзiн-өзi басқару үшiн мектеп шарттар және тетiк белсендi жасаудан астам iшiнде.

5. зиянды әдеттер мен мiнез-құлықтың теңбе-тең емес әдiстерiнiң пайда болуына әлеуметтiкке карсы әсерлерге орнықтылықтың қалыптастыруы

6. әрбiр оқушы өз бiлiм беретiн траекториясына ұғынылған таңдау үшiн шарттарды жасау.

7. мектептiң қосымша көз қаржыландыруына оларды өздеріне тарту үшiн iздестiру жолдары .

            Балаларды бос уақыттағы қызығушылықпен қамтамасыз ету үшiн максимум бойымен мектептiң социумының зерттеуiн негiзде  қосымша бiлiм берудiң мекемесiн тартуы керек.

            Қоғамның  адеватных даму серпiнiне және педагогикалық технологиялардың бiлiмінiң жүйесiнің iшiнен жаңа тәсiлдемелерін   iске асыруға  жол iздестiру керек.

            2. Iшкi факторлардың сараламасы

             Мектептiң жұмысындағы келесi моменттер жағымды болып келеді:

 - тұрақты кадрлық потенциалдың жеткiлiктiлігі.

- мектепте инновациялық үрдістерге қолдау көрсету мен ата-аналармен  жүйелік жұмыс жасау

- оқушы өзiн-өзi басқаруды қалыптастырудың басы:

- мектептiң әкiмшiлiк-ұжымның барлық құрылымдарының қызметтiң үйлестiруiне арналған жұмыстың жүйесi:

-бiлiм беретiн үдерістің қатысушыларына бостандық пен құқықтың орындалуы:

-тәрбиелiк жүйесіндегі азаматтық - адамгершіліктің бағыттары:

-тәрбиелiк және бiлiм беретiн есептердiң шешiміне кешендi тәсiлдемесi:

мектепте оқу-тәрбиелiк  үдерісінің сапалық көрсеткішінің болуына жақсы дәстүрлердiң бар болуы:

-мектепте әкiмшiлiк команданың  бар болу:

- мектептiң қызметiнде алдынғы ақпараттық-коммуникатив технологияларының қолданудың мүмкiншілiгi:

 -Қамқоршы кеңестiң жұмысының  активизация бойынша жақты тенденциялары:

-мектептеп №2-шi профбілім берудің  оқу-өндiрiстiк комбинатымен қарым-қатынас орнату.

-мектепте әлеуметтік сауалнаманың көмегiмен жұртшылық пiкiрiнiң қолданылуымен өтеді:

- қазiргi және дәстүрлі әдiстемелерді қолданыла отырып, мектепте УВП педагогикалық- психология диагностикасы  жүйелi түрде жүргiзiлуде :

            Бұл факторлар мектептiң жақсартылған үлгiсiнiң жасауында, бұның негізінде балаға тұлғалық-бағдарлалған тәсiлдемелері мектептің ең биік баспалдаққа шығуына мүмкiндiк бередi.

            Сонымен қатар ішкi факторлардың сараламасы жұмыстағы ұжымның кемшіліктерін тауып оның себебтерін анықтауға мүмкiндiк бередi.

Инновациялық үрдістерге  барлық педұжымның  дайындығы жеткiлiксiз.

Материалдық-техникалық базаның жеткiлiксiздігі :

- бiлiм беретiн үрдістің тең құқықты қатысушылары  ата-аналар мен оқушыларды кейбiр ұстаздар бiлместiктен немесе қаламауымен көреді, бiзге де ұстанымды жеке және дифференциалдық  жүзеге асырылсын

 -оқушылардың шығармашылық белсендiлiктiң төмендеуi:

-әсiресе негiзгi мектепте оқушылардың  білім алу мотивациясы төмен :

-ата-аналардың өз балаларын тәрбиесiнен өзiн-өзi басқаруыдағы  өз мiндеттерiнiң үлкен бөлiгiн мектепке салады:

-кейбiр ұстаздардың оқытудағы салыстырмалы  сапасы  төмен көрсетеді.

-оқушылардың тұрақсыздық құрамы (үш ретте артық жеткiлiктi болып табылған оқушылардың құрамы үнемi айырбастайды - 0,6, демек ата-аналарды тұрақ орын ауыстырумен байланысты) оқушыларды тұрақты құрам байланыста үнемi айырбастайды:

            Педұжымға көрcетiлген мәселелерiн шешiм үшiн мемлекеттiк бiлiм беретiн стандарттардың мазмұны айқын сезiнуге керек. Жанында бұл бiлiм беретiн стандарт жоғары деңгей жету қабiлеттi оқушылардың көпшiлiктерiнiң анықтауы белсенірек мүмкiндiкпен шұғылдансын, өңге оқушылар үшiн ал бiлiм беретiн стандарттардың төменгi деңгейдiң жетiстiгi үшiн қолайлы шарттарды жасау. Көрcетiлген мәселені профилдi үйрену арқылы шешуге керек. Оқу-тәрбиелiк үдерістің ұйымы дифференциациядағы негізге жориды:

1. Өз мүмкiндiктерiмен даралықтың тәрбиесiн - тұлғаны меншiктi мүдделерi бар сәйкестiктерімен оқу материалдарының мазмұнын таңдау үшiн шарттарды жасау,

2. Қайта өндiру және социумның зияткерлiк потенциалының өсуi - онының зияткерлiк және шығармашылық потенциалының ең жоғары дамуы, келесi кәсiби өз тағдырын өзi шешу үшiн социумның әрбiр мүшесiнiң мүмкiндiктерiн қолдану:

Қазiргi әлеуметтiк ортаға олардың бейiмделуiне түлектердiң бiлiмнiң сапасына,  барлық талдаудың жүрiсiнде мәселелері айқындалып әсер етедi.

 Мектептiң қолайлығын жаңа сапалы күйге  аударуына барлық  жоғарыда көрсетіп айтылғанын қажет екенін көрсетеміз .