Сенім телефоны
8 771 532 8223
email: e-mail: sosh34@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қ., Лермонтов к,, 93/1
телефон: 62-10-07 факс: 8(7182) 62-10-52
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Т.А. Мигунова - сенбі с 9:00 до 11:00
Твое настроение после посещения школной столовой?
Голосовать
Очень плохое - 11
Очень хорошее - 10
Хорошее - 5
Плохое - 5
Всего проголосовало: 31
Смотреть результат
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Мектеп туралы
МЕКТЕП 1973 жылы НЕГІЗІН ҚАЛАДЫ

Жер көлемі -5324 кв.м

Орын саны – 1060

1/09/2016 жылы оқушылар саны - 1306

Ауысым саны -2

Кешенді сыныптар саны -53

Жалпы оқу кабинетінің саны -39

2001 жылы сәуір айында аттестаттаудың қорытындысы бойынша (№1-05/111.7.05.01 облыстық білім беру басқармасының үкімімен) мектеп инновациялық деген атаққа ие болды.

1992 жылдан бастап мектеп тәртібі функционалдық даму тәртібіне көшті. 1995 жылы24 тамыздан бастап хаттамаға сәйкес біріктіру әрекеті бойынша Қазақстанның мектептері қатарында тоғыз жылдай өз еркімен мемлекетаралық «Экология және даму (авторы Л.В.Тарасов) біртұтас жүйедегі оқытудың дамуы идеясы негізінде өткізілуде. Қазіргі уақытта осы модель тек оқушыларды дамытуда ғана емес (барлық оқушылар ақыл-есі кем және психологиялық дамуы нашарларға қарамастан) мұғалімдердің шеберлігін жетілдіруге де бағытталған. Аталған технологияның авторы профессор Тарасов Л.В. мекемедегі оқу тәрбие жоспарын оқулықтың дамуын негізге ала отырып келесі қағидаларды іске асыруда. -интегративті-гуманитарлық қағида; - «терезе»қағидасы; - «жақтаудан шығу» қағидасы; -деңгейлерін арттыру қағидасы. Бұл аталған технологияның нәтижесі – актуальді қиын мәселені шешу - жас ұрпақтың сана-сезімінің өзгеруін негізге ала отырып,метафизикадан диалектілік қабылдауды және әлемді сезіну. Мектепті дамытудағы қалыптылық – бұл экспериментте сыни тұрғыдан ойлау технологиясын әр түрлі жаста, әр түрлі деңгейде қалыптастыру. Павлодар облысының білімін жетілдіру институтының іске асыруымен 1999 жылдан бастап эксперименттік алаң жұмыс істеуде. Бұл жұмыс мұғалімнің шеберлігін шыңдауда көп нәрсені қарастыруда. Жұмыстың жемісі республикалық, облыстық конференцияда жоғары аталып,бағаланды. (1992,2000,2001,2003) Жоғарыда аталған эксперимент жұмыс екі бағытта бірін-бірі толықтыруда, біріншісі мазмұны, ал екіншісі сабақ технологиясын. Мектеп қаланғаннан бері педагогикалық, әдістемелік, профессионалдық тәжірибе жинақталды, жұмысқа қабілетті шығармашылық жаңашыл ұжым құрылды. Мектеп ұжымы өз жұмыстарының бағыты бойынша жетістіктерін нақты дәлелдеуде.

2009-2010 оқу жылында "Павлодар қ. №34 инновациялық үлгідегі ЖОМ" ММ-да инновациялық жобаны жүзеге асыру барысы туралы ақпарат (12-жылдық білімге көшу бойынша)

Эксперименттің басталуы: 2004 жылдың 1 қыркүйегі

  Алтыжастан оқыту республикада, облыста, қалада 12 жылдыққа көшу жоспарына сәйкес негізделуде. Эксперименттің тақырыбы: «12 жылдық білім беруге көшуіне байланысты бастауыш, орта білім беру моделін апробациялау (6 жыл) 2009-2010 оқу жылындағы эксперимент тақырыбы - 12жылдық 4,5,6 сыныбының оқу-тәрбие үрдісіндегі моделін апробациялау. 2009-2010 оқу жылындағы эксперимент жұмысының мақсаты- (12 жылдық 4,5,6 сыныптар)бастауыш, негізгі сатылардағы жаңа мазмұнын тексеру болып табылады. Міндеттері: 1. Бастауыш негізгі сатыларда 4,5,6 сынып білімінің жаңа мазмұнын нақты тексеруді іске асыру. 2. Информатика ,ағылшын тілдерін ерте үйренуді қамтамасыз ету. 3. Оқушылардың өздік жұмыстарын арттырып, оқудағы шығармашылық қабілеттерін іске асырып, жеке тұлғаға бағытталған технологияны жалғастыру. 4. Оқу-тәрбие үрдісінде валеологизацияны қамтамасыз ету. 5. 5 жылдық жұмыстың қорытындысын тәжірибелеуге аналитикалық материал дайындау. 2008-2009 оқу жылында 12 жылдықтың 5 сыныбында ОӘК –нің толық талдауы өткізілді. Қ.Р. Білім және ғылым министрлігінің ГОСО жобасы бойынша 12 жылдық бағдарламасы даярланып ұсынылды.Салауатты өмір салты қалыптастырылуда. Оқушыларға арнайы курстар даярланды. «Оқушылардың шығармашылық өздігінен ізденушілігі негізінде» арнайы курс ұйымдастырылды.. Эксперименттің басталуы: 2004 жылдың 1 қыркүйегінен. Алтыжастан оқыту республикада, облыста, қалада 12 жылдыққа көшу жоспарына сәйкес негізделуде. Эксперименттің тақырыбы: «12 жылдық білім беруге көшуіне байланысты бастауыш, орта білім беру моделін апробациялау (6 жыл) 2009-2010 оқу жылындағы эксперимент тақырыбы - 12жылдық 4,5,6 сыныбының оқу-тәрбие үрдісіндегі моделін апробациялау. 2009-2010 оқу жылындағы эксперимент жұмысының мақсаты- (12 жылдық 4,5,6 сыныптар)бастауыш, негізгі сатылардағы жаңа мазмұнын тексеру болып табылады. Міндеттері: 1. Бастауыш негізгі сатыларда 4,5,6 сынып білімінің жаңа мазмұнын нақты тексеруді іске асыру. 2. Информатика ,ағылшын тілдерін ерте үйренуді қамтамасыз ету. 3. Оқушылардың өздік жұмыстарын арттырып, оқудағы шығармашылық қабілеттерін іске асырып, жеке тұлғаға бағытталған технологияны жалғастыру. 4. Оқу-тәрбие үрдісінде валеологизацияны қамтамасыз ету. 5. 5 жылдық жұмыстың қорытындысын тәжірибелеуге аналитикалық материал дайындау. 2008-2009 оқу жылында 12 жылдықтың 5 сыныбында ОӘК –нің толық талдауы өткізілді. Қ.Р. Білім және ғылым министрлігінің ГОСО жобасы бойынша 12 жылдық бағдарламасы даярланып ұсынылды.Салауатты өмір салты қалыптастырылуда. Оқушыларға арнайы курстар даярланды. «Оқушылардың шығармашылық өздігінен ізденушілігі негізінде» арнайы курс ұйымдастырылды.